17.6.2015

Snails


Minulla oli tarkoituksena postata tänään omia kynsilakkajuttuja, mutta päätinkin vinkata teille lapsille suunnatusta Snails -nimisestä lakasta. Mieheni kiikutti eilen työmatkaltaan kotiin kaksi pulloa tätä minulle ennestään tuntematonta kynsilakkaa. Nämä olivat ainakin meidän perheen tytöille loistava tuliainen. Meillä on kaksi pientä kynsilakka-hirmua kotona, aina pitäisi olla lakkaamassa kynsiä. Satunnaisesti suostun lasten kynsiä lakkaamaan, mutta kieltämättä minua aina välillä hirvittää kynsilakkojen sisältämät myrkyt. Varsinkin meillä pienempi imeskelee sormiaan, joten suostun lakkaamaan hänen kynsiään todella harvoin. Joskus on kuitenkin kiva harrastaa lasten kanssa tällaista "tyttöhömppää" ja näitä Snails -lakkoja uskaltaakin heidän kynsilleen laittaa hyvällä omallatunnolla. Snails on lapsille suunniteltu myrkytön, vesiliukoinen ja parabeeniton kynsilakka. Lakka peseytyy pois ihan vedellä ja saippualla, joten kynsien lisäksi lakan saa pois myös esimerkiksi vaatteista, mikäli sillä onnistuu suttaaman lakkausvaiheessa. 

Mieheni löysi Snailsit lentokentältä Saksasta, mutta katselin alustavasti, että näitä saa ainakin tilattua muutamasta ulkomaisesta verkkokaupasta. Safe Nailsin kotisivujen mukaan Tallinnasta löytyy lähin Snailsien jälleenmyyjä. Snailsit ovat mielestäni kiva ja turvallinen lahjaidea esimerkiksi syntymäpäiväsankarin manikyyrileikkeihin.

Onko tämä lasten kynsilakka teille ennestään tuttu?


-Stella-


Seuraa blogiani Bloglovin´ssa ja Instagramissa.

4 kommenttia:

  1. Hei loistovinkki, mä kun olen tolle neidille kanssa noita yrittänyt metsästää! :) Haluaisi aina myös lakkaa kynsiin, kun mullakin on, mutta tähän mennessä oon suostunut lakkaamaan vain yhden kynnen per kerta. :D Raukka, sit se aina ihailee mun kynsiä, ja haaveilee et saisi itsekin kaikkiin kynsiin lakat, haha...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania nää pienet typyt <3 Nyt vaan hankit parit snailsit hälle, niin saa hänkin lakat kaikkiin kynsiin :)

      Poista
  2. Onpa söpöt purnukat! Ihan näin isommankin typyn silmillä katsottuna. ;)

    VastaaPoista