21.11.2014

Kodin yksityiskohtia - uudet taulut






Tukholmassa löysin Lagerhausista kaksi korttia, jotka laitoin kotona tyhjillään olleisiin kehyksiin. Kehykset olen hankkinut aikoja sitten, mutta en ollut löytänyt niihin vielä mitään sisältöä. Valokuvia en halunnut näihin laittaa, olen etsinyt nimenomaan jotain kivoja kortteja. Tekstin ajatus on kaunis ja viikset ovat mielestäni hauskat. Ei sisustamisen aina tarvitse olla niin vakavaa, eihän? Nämä taulut saavat nyt ainakin hetken aikaa koristaa tv-tasoamme, ne sopivat hyvin yhteen kynttilänjalkojen kanssa. 


-Stella-


Seuraa blogiani Blogilistalla ja Bloglovin´ssa.

8 kommenttia:

  1. Katoinkin eilen, että oliko noi uusia, kun en muistanut ennen nähneeni! Hauskat. :) Ja voi vitsi, mä oon haaveillut sinne Lagerhausiin pääsemisestä jo sata vuotta, kun ne ei toimita Suomeen nettikaupasta, hitsi! :D Oli niin ihana nähdä eilen. <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vaan Muumiristeilylle Tukholmaan perheen kanssa ;) Oli ihana nähdä <3 Ja tuli hyvä mieli kun sai vähän marmattaa!

      Poista
  2. Kivaa perjantaita!!

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihanat! Mä kans tykkään laittaa kortteja kehyksiin. Harmi vaan, muutossa ne kortit hukkuivat johonkin. Pitänee ostaa uudet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kortit on kyllä kivoja ja helppoja :) Nyt vaan uusia kortteja metsästämään kadonneiden tilalle!

      Poista