5.5.2015

Kasvojen puhdistus - suosikkituotteet




Kävin muutama viikko sitten ostamassa uudet kasvopuhdistustuotteet ja päätin kokeilla Biothermin Biosource puhdistusemulsiota ja kasvovettä. Olen kuullut paljon hyvää Biothermin tuotteista, etenkin niiden hellävaraisuudesta ja juuri hellävaraisuutta ihoni tuntuu nykyään  tarvitsevan. Aikaisemmin käytössäni olleet tuotteet rupesivat tuntumaan liian voimakkailta kasvoilleni, sillä pesun jälkeen ihoa kiristi ja kasvorasvapurkille oli kiire heti pyyhekuivauksen jälkeen. 

Olen pitkään ollut sitä mieltä, että vaahtoutuva kasvosaippua on se ainoa oikea tavara kasvojen puhdistukseen. Kaikki aikaisemmin kokeilemani "puhdistusmaidot" ovat jättäneet pesun jälkeen iholle meikin jäämiä ja kun on ollut kasvoveden aika, on vanulappuun jäänyt vielä puolet päivän meikkivoiteesta. Tästä syystä olen aikoinaan todennut, että ilman vaahtoa ei tule puhdasta. Tämä uusi puhdistusemulsioni todisti kuitenkin toisin, näköjään myös ei-vaahtoutuva puhdistusaine voi toimia  hyvin. Parin viikon käytön jälkeen nämä Biosource -tuotteet nousivat heittämällä minun uusiksi tuotesuosikeiksi kasvopuhdistukseen. Ne puhdistavat erittäin hyvin, vanulappuun ei jää huolellisen pesun jälkeen mitään meikin jäämiä, vaikka naamalla olisi juuri ollut paksu juhlameikkikerros. Tämä puhdistusemulsio siis todella toimii, vaikkei se vaahtoa. Kasvovesi tuntuu puhdistuksen jälkeen raikkaalta ja samalla kosteuttavalta. Iholle jää pesun ja kasvoveden jälkeen ihanan puhdas ja pehmeä tunne. Peukut pystyyn näille tuotteille!


-Stella-


Seuraa blogiani Bloglovin´ssa ja Instagramissa.

2 kommenttia:

  1. Mulla on kanssa just nuo nyt käytössä. Ne on ihan jees, mutta mä kaipaan kunnon vaahtoavaa putsaria. Mutta sun iholle varmasti riittääkin nämä :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä vaahdon kaipuun, mulla oli aluksi tosi hankala tottua tähän ei-vaahtoavaan :) mutta sitten huomasin että tää sopii mun iholle tällä hetkellä hyvin. Jotenkin oma iho on muuttunut tosi paljon ja vähän herkistynyt ja kuivahtanut viimeisen vuoden aikana. Katsotaan sitten miten hikinen ja kuuma kesä tulee, jos tarvii silloin vähän voimakkaampaa putsaria. Mulla nimittäin tulee kesäisin jonkin verran ongelmia ihon kanssa, näppyä pukkaa yleensä keskellä kuuminta kesää.

      Poista